Friss topikok

  • CS.M.: Na ennek örülök! Márcsak azért is, mert legalább tudom, hogy legalább 1 ember legalább 1 bejegyzés... (2012.08.25. 04:13) 13. edzés (2012.08.18)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fegyencedzés-napló

Paul Wade fegyencedzés könyvei szerinti edzések dokumentálása

8. edzés (2012.08.08)

2012.08.09. 05:38 | CS.M. | Szólj hozzá!

Tegnap 6220 milliárd órát álltam, elég kemény nap volt, esélytelen lett volna az edzés, így mára maradt. A húzódzkodás első lépését meguntam, teljesen felesleges, ráadásul nincs is hely ahol tudtam rendesen csinálni, mindegy, a következő lépést is átkell ugranom, mert nincs hely ahol csináljam, a bicska húzódzkodásnak meg nem látom az értelmét, mert ahogy húzódzkodok, úgy jön velem a szék is, és még nehezebb tartani a széket is, mint egy sima húzódzkodást csinálni, szóval ezt is kihagyom. Tudom ez a könyv szerint a kapkodós fegyenc vagy már nem is emlékszem pontosan hogy volt írva kategóriába tartozik, de nem! Simán csak így jön, egyik gyakorlatot se siettetem, mindegyiket csinálom úgy, ahogy kell továbbra is..

Vízszintes függeszkedés: 3x25mp

Fél húzódzkodás: 2x8

 

  • Függeszkedés továbbra is jó, most nem húzta a bőrömet annyira mint multkor, nemsokára vége, még 2 edzés és jön a következő szint!
  • A húzódzkodás természetesen nehéz, főleg az ajtófélfa rángatása után napokig, ráadásul elég régen csináltam rendes húzódzkodást a kezem miatt, a műtét óta csak az egykezes húzódzkodást gyakoroltam, érezhető is volt, hogy a jobb kezem sokkal erősebb mint a bal, de nembaj majd a bal is visszaerősödik!
  • Gugolást most kihagytam a tegnapi 8 óra álldogálás és egyéb okok miatt...

A bejegyzés trackback címe:

https://fegyencnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr214702950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása